Što je Monopoly?
Monopoly predstavlja jednu od najpoznatijih društvenih igara na svijetu. U igri igrači bacaju dvije kockice kako bi se kretali po ploči za igru, kupujući i razmjenjujući nekretnine.
Cilj igre svima je dobro poznat – kupiti što više ili što vrijednija zemljišta, izgraditi nekretnine i naplaćivati rentu od ostalih igrača koji stanu na tvoja imanja i tako ih na kraju dovesti do bankrota. Postoje na stotine različitih izdanja i mnogi spin-offovi igre.
Monopoly je postao dio međunarodne popularne kulture, licenciran je u više od 103 zemlje i tiskan na više od 37 jezika.
Potpuno personalizirani Monopoly za tvrtke, institucije i gradove
Među različitim oblicima promocije i bezbroj promotivnih proizvoda, sve više poduzeća, brendova, pa i gradova odlučuje se stvoriti vlastito, potpuno personalizirano izdanje Monopoly igre.
Projekt personalizacije uključuje tim stručnjaka koji garantiraju visokokvalitetnu izradu te posvećenost svakom detalju igre. Svaki element igre može se personalizirati – od dizajna kutije i ploče, do kartica. Time se u igru može prenijeti kultura i vrijednosti tvrtke, institucije ili grada, zadržavajući originalnu mehaniku igre.
Marketinške i prodajne prednosti

Personalizacija Monopoly igre
U klasičnoj verziji igre polja na ploči predstavljaju ulice ili gradske objekte. U licenciranim i personaliziranim izdanjima većina se polja definira pojedinačno. Posebna polja, koja su potrebna za održavanje mehanike igre se ne mijenjaju. Personalizirana polja mogu predstavljati mjesta, ljude, događaje, vrijednosti ili proizvode važne za tvrtku ili brend.
Posebna polja i odgovarajuće kartice sastavni su dio igre, koje omogućuju da se prednosti ili poruka brenda prenose na pristupačan i nekonvencionalan način. Dodatni promotivni dodatak mogu biti i pojedinačne komponente igre stvorene posebno za projekt, kao što su: kolekcionarski metalni pijuni, Monopoly novčanice i žetoni koji zamjenjuju kuće i hotele.
Kako bi u potpunosti odražavao individualni karakter brenda, grafički dizajn svakog Monopolyja usklađen je s vizualnim identitetom kupca.

Mulberry
Luksuzni britanski brend, Mulberry iskoristio je Monopoly igru kako bi predstavili najvažnija mjesta u Londonu i okolici. Tijekom igre igrači imaju priliku kupovati najvažnije lokacije vezane uz kulturu i umjetnost.

Electrolux
Potpuno personalizirani Monopoly u čast proslave 100. godišnjice postojanja.

Dubai
Iako je većina gradskih izdanja Monopolya kreirana za stanovnike, bitno je naglasiti i njihov veliki veliki prodajni potencijal među turistima. Primjer odlične prodajne implementacije je kultni grad, Dubai.

Louvre
Dvojezično, limitirano izdanje igre stvoreno je za turiste i lokalne ljubitelje umjetnosti. Na ploči su polja posvećena najvrijednijim eksponatima muzeja.

Metallica
Ograničeno izdanje najpopularnije društvene igre na svijetu stvoreno je za sve ljubitelje heavy metal zvuka! Tijekom igre, igrači putuju stopama Metallice, licitirajući za polja povezana s bendom – Rockefeller Plaza, The Plant Studios, Queen Caroline Street i mnoga druga!

Liverpool FC
Umjesto nekretnina, na ploči se nalaze nogometaši kluba koje igrači mogu kupiti ili licitirati za njih!

Minimalna količina za narudžbu: 1.500 komada
Okvirni rok izrade: 6 mjeseci
Za više informacija i za informativnu ponudu javite nam se na [email protected]